Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Wednesday, November 17, 2010

Aidil Adha yang. . .

Hari ni Hari Raya Aidil Adha bagi umat islam kat seantero dunia. Tapi aku rase mcm x raye jew. Mood raye 2 x de langsung. Yela kan aku duduk kt selangor mane larh diorg celebrate meriah mak ngah macam kat pantai timur sane tu. Hari ni hari yg biase2 je bagi. Xde yg special kot akan berlaku sepanjang hari ini. Aku rase larh haha.

Hari raye yg membosankan. AKu pon x taw nak ape nak wat kt rumah nie. Ayah da menjadi kebiasaan larh kan g surau utk ibadat korban.Mama confirm2 kt rmh atok wat gathering ngan adik beradik. Aku? duk cangok kt rmh on9 sampai lebam. Haa..nie yg x syok nie bile otak da mule stuck ayat nak tulis pon ak da x taw. haishhh.

ahhh jammed pulak!!! lantak larh btw kepada semua umat Islam kat  Malaysia SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA .ingatan tulus ikhlas dari Eikha Halim (^_^)

nah ambik ni lembu aku bagi hehe



No comments:

Post a Comment