Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Thursday, October 13, 2011

cuti semester bermula

Hye2..salam sume..

Haluuuuuu semester break here i come!!!

Tudiaa bkn main excited la kan bile start cuti ni. mane tak nye cuti dekat sebulan lbh same nak bg kan. hehe
Sebenarnya duk rmh semata2 pon bosan korang taw tak. Bagi aku la tapi tak taw la korg mcm mne. Mati kutu aku dibuatnye. Hari2 duk mengadap lappy maen game. Tak  pon membuang mase menonton cite2 korea yg aku ade. Wahhh.

So da bpe ari aku kat rmh nie, parents aku da bising suruh aku pegi sambung blaja kete. Haishhh nak tu mmg nak tp nak menapak ke sane tu yg aku mls. Dey eikha ape nak jadi ngn kau nie ha?? sume bende kau malas! Haa ambik kau.

So start next week drpd aku dapat dengar ceramah harian drpd penceramah bebas kat rmh aku nie baek aku pegi belaja kete kan. Aman ckt. Hahaha (mati aku kalau mak aku bace nie) Mama Mintak sorry yea. haha Tapi mama membebel memang terbaek sampai aku pon tak blh nk defend diri aku sendiri. Oke terima kasih.

No comments:

Post a Comment