Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Thursday, December 23, 2010

SENGET

Tak phm aku dgn entry ni. Tetibe senget x tentu pasal. Adakah photo2 yg digantung dinding yg senget ataupun aku nie haa yg da senget. hahaha.

Mane x senget kalau da pagi2 makan cekodok pisang ngan kicap. Memang senget larh tu namenye kan. Xpenah nye dibuat manusia sejagat la kan bile makan cekodok dgn kicap manis kipas udang yg dah tentu2 sedaplazatdisukai ramai..Stop it ok. Memang menipu sgt larh kan kau eikha.

Adik ak lg la senget. Aku tahu larh dia tgh flu, makan tinggal makan je ubat yg ade. Nie x bnyk pulak songeh die. Ade ke patut die ckp ubat tu da expired. Tak masuk akal langsung doe. Giler ke ape ubat boleh expired. Haishh.. Ngade2 x tentu pasal. Panggg!!! haa kan da kene penangan sulung aku pagi2 buta (x payah nk buta sgt larh kan kalau da pukul 9am). Hehehe action je td tu. Xde pon kene lempang cume kene sekeh je ngan aku. Xpasal aku pon kene skali ngan die. Da la tgn besar gajah. Sakit wooooo.

EGY buahhatijantungpisang aku (ADIK)

No comments:

Post a Comment