Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Friday, December 10, 2010

SYUKUR

Makan x lalu..tidur x lena..mandi x basah..tgk tv nampak dinosour haha. Belum2 lg da nak gebang.haha.Mengarut jew kau nie eikha.

hari ni hari yg ditunggu utk semua warga UiTM sejagat. Sebab result kuar yaw!! haha. Takut x takut Tuhan saje yg tahu. Aku rase sume org mesti rase nk terberry la nak terkucir larh b4 nak tengok result. Aku yakin semua yg nak tengok mesti nervous giler dan aku pasti tangan2 korg mesti sejuk kan?. Same larh dengan aku nie.

Hati da berdebar2. Jantung berdegup kencang. Nampak je front page UiTM lagi larh cuak di buatnye. Haishh.
X boleh jadi ni. Membe2 aku sume da tgk. Tinggal aku je. Ayah aku pon td da call tny result. Nak x nak kene tgk jgk.

Ok da ready da nie nak tgk result. Taranggggg!!!!!! PASS. Alhamdulillah. Syukur sgt. Akhirnya doa aku dimakbulkan jgk oleh Allah. Berakhirlarh penantian selama sebulan kot aku rase nak tunggu result kuar. Lulus semua subject tanpa sebarang gagal. Walaupun x capai target yg aku harapkan tp bersyukur sgt Alhamdulillah. Cume tu je yg aku mampu ucap kan.

Terima kasih kpd sume lecturer yg ajar aku sepanjang sem 3 ni. Miss Int, Madam Nurul, Sir Helmy, Ustat Ikbal, Miss Ija,Miss Fukaiha, Sir Azlan dan jugak Ustat Fatah terima kasih diucapkan kerana mendidik saya dan rakan2 dgn pnh dedikasi.hehe.

Utk kawan2 pulak. Thanks a lot. Sebab kalau x de korng memang susah larh aku nk jwb final. hehehe. korang memang best. Auni, Bella, Tika, Alia, Aisyah, Nad, Eyz,n sume yg mengenali aku terima kasih yea.

TERIMA KASIH SEMUA...(^_^)

1 comment: