Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Thursday, March 10, 2011

BFF

korunk taw BFF tu ape?? haa bukan BoyFriendFoever ok. bosan aku kalau nak cite pasal bf haha. Memang la bosan sebab aku sendiri x de boyfriend. Dasar loser memang macam nie. Ok x pe. Aku still boleh hidup lagi kalau xde bf pon. Aku pinjam kejap trademark membe aku eyz "DON'T LIKE BOYS" haha. giler kan. But it doesn't mean that i am a lesbian ok haha.sengal.

Ok sebenarnye entries aku tu da jauh menyimpang ke laut act. Nie haa aku nak share kat korunk yg aku pon ade BestFriendFoever (BFF). Haa jgn ingat korg je ade okie. Diorg ni je la membe aku yg taw siape aku sebenranye. Membe2 aku yg laen tu ade la jgk tapi diorg sume cume taw dari appearance aku je. inside diorg x taw. hehe. Atinn n Auney. Double A ni la bff aku. Kitorg rapat taw. mane2 pg mesti 3 org je. Tapi aku selalu dgr org2 tua selalu cakap bile berkawan nie biarlah bilangan member tu yg genap. Hahh?? apesal pulak kan?? Xperlu kot nak genap or ganjil. Then bile aku dgr btl2 die ckp kalau member kite genap nanti da besar sume ade jodoh. Kang kalau ganjil member kite ade yg x de jodoh. Eh tapi mcm btl jer..sbb atinn ngan auney da ade boipren..aku je yg tgh tnggu jodoh..ishhh2 kesian.

Ahh membebel lagi aku nie. ishhh...Nie la pic kitorg. Best woo. Atinn and Auney korg memang sempoi, giler2 n happening. Sumpah syg kat korg. Xde tipu2 hehe



  






 pic ni aku paling suke.sweet kan ahaaa..


*kalau la aku sempat masuk kan on of these photo in BFF contest..blh menang tak ae??

No comments:

Post a Comment