Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Monday, August 8, 2011

bile dia berpaling tadah

Assalamualaikum..hye2.

Hari ni kan..act aku ade something nak share. Ermm bile nak cite nie mood jd down. Hancurberkicaikocai da harapan aku nie. Sedih ni sedih. huwaaa ;(

Korang sume mesti pernah ade feeling kat someone kan??. Haaa mcm tu la jgk aku. Aku ingat lg, 1st time aku jumpe die. Mase tu kat event atin (Extravaganza Futsal). Time tu die tgh minum teh o ais. haha. Mcm sdp je kan aku tgk die minum dgn time tu pns terik nye. Memang nikmat la kan. Dari jauh die dok pandang2 aku. Ape hal pulak kan mamat nie dlm hati aku. Sengih2.

haa nie la die ayie

Name die (Ayie) nie rase nye da ade kat friends list aku tapi ntah kitorg tak pnh chat. Sampai la 1 hari tu ntah mcm mne ntah aku blh chat ngan die. Hoho..neves pon ade haha memang tak pasal kan. Gedik la kau nie eikha. Oke habes.

Ade la dkt bpe bln lps tu kitorg jd rapat. kadang2 kuar mkn same2. Kejadian nie berlarutan sampai la b4 mid sem. Haa time tu kan aku nie mcm da mule ade feel kat die taw.hahaha. Ntah kenape la kan. Tp serius doe, aku suke die. hehe. Yela mne tak nye kalau da hari2 text, ade yg take care psl kau mesti kau cair pny kan. Haaa same la jgk mcm aku. Die pon loving memang sangkut la kan.

Tapi sume nie jd makin dingin bile die da mcm jauh kan diri dari aku. idk why. Bile aku tny alasan die yg aku agak terkilan la jgk die kate "u sorry i tak de crdt" everytime oke alasan yg same. sekali aku blh terima lagi. Tapi lame2 aku jd scaptical. Aku mula syak die ade pmpn laen. So aku try la godek2 pesbuk die. Haaa aku nmpk komen die ngan 1 pempuan nie. Siap love2 bagai. Okey aku da panas hati tak senang duduk. Tetibe cemburu melanda diri. Sakit wei. Yela bile org yg kau suke tu berpaling tadah. Oh men. Aku tak taw nak ckp mcm mne da. Sangat pedih hati ini.

So one day aku tny die. Die seboleh2 nak cover. U, u mengaku je la. Knp nak rahsia2 ngn i. U ckp i kwn u. Sampai hati u kan. oke fine. Tak nak mengaku da.

Pergi membawa hati yg tercalar. Makin lame die da tak nak ckp ngn aku. Yela da ade girl baru kan. Tapi kan..aku pelik, knp aku nie jeles sangatttt bile dpt taw die tu kuar ngan iylia amin tu. Sakit hati taw tak. Habes mood aku hilang bile nmpk die ngan pmpn tu.

da tak de rase nye aku nak luah kan. di telan mati emak di luah mati bapak. (eh btl ke peribahasa aku nie) hehe. Tapi tu la yg terjadi. Maka dlm belog syg aku nie je la aku dpt coret kan segala gundahgulanasukaduka aku. :(










2 comments:

  1. yes,,,kuar pun entry baru nie ha...
    alaaaa....tp sedih la pulak cte...
    xpe2....sabar jelar k...

    ReplyDelete
  2. u..tu la pasal. sedih kot.
    bile i nak org tu die mcm2 hal pulak yg jd. then bile i tak nak mula kate i nie itu ini. sob..sob..;(
    ntah bile nak ade bf pon tak taw haha

    ReplyDelete