Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Sunday, August 7, 2011

RAMADHAN kembali

Assalamualaikum hye...hurmmm lame btl rase nye tinggal kan belog aku nie. Ohh my lovelysweetie belog i'm so sorry. I know that i didn't spend enough time with u. Sorry syg. huhu.

Oleh kerana terlalu bz dgn class, ditambah pulak dgn quiz2 serta test2 yg bersusun dlm jadual aku tu, aku telah lupe kan belog aku nie. And one thing yg aku hampir lupe yg sbnrnya skrg nie da nak msk puaa yg ke-7. hehe. And aku harap blm terlambat lg rase nye untuk aku ucap kan
SALAM RAMADHAN kpd sume kaum muslim dan muslimat di seluruh dunia. Sedih rase nye bile 1st puasa tak dpt sahur n buka ngan family. Nak menitis air mata nie haa. Tapi tahan jgk.

Masuk puase nie, da kali ke 3 ramadhan tanpa family. Haa baru taw betape susah nye nak bangun sahur bile mama tak de nak bangun kan aku sahur. So terpaksa la mintak tolong mmbe2 bilik kejutkan. Nak mkn lg sedih bile sume kene buat sendiri. Selalu bangun2 sume da siap. So atie selaku ketua unit la yg selalu bangunkan aku sahur, n masak utk kitorg. Thanks atie.

Akhir kate dari eikha halim, marilah kita sama2 perbaiki diri serta perbanyakkan amalan sempena di bulan yg mulia lagi penuh barakah ini. (sorry ye aku pon ade kelemahan sndr so tak berani nak bg nasihat panjang2)

No comments:

Post a Comment