Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Friday, August 12, 2011

mahu pulang

Assalamualaikum..hye2. Nak tanya nie..puase ke? hehehe.

Cepat btl masa berlalu nie. Tak rasa pon yg kite nie da berpuasa dekat 2 minggu da. Sgt cepat mase berlalu. Yeala bile kite nie terlampau busy (ala2 menteri gitu kan) haa kite mane sedar sume tu. Yg kite taw kerja..study..kerja..study.. Pagi pg class sampai petang blk rehat2 mandi pkl 6 je turun b bazar cari makanan untuk berbuaka. Haa tu la life aku sepanjang bulan puase nie selain menunaikan ape yg wajib. hehehe.

Bile da nak 2 minggu puase nie blm pernah lagi aku berbuka n bersahur dgn family. Sedih woo mse 1st day sahur. Biase mama / ayah yg kejut kan. Nie tak..alarm phone aku yg bangun kan aku. huhu. Tapi tak pe kawan2 still ade so tak de la aku rase sedih sgt kan.drama la kau nie eikha. Bkn tak biase kan survive sorg2. cepuk kang.

Ade la 1 ari ni..mama call eh ke aku yg call mama ae?? haha ntah la lupe. Sembang punya sembang tetibe kuar la dialog nie:

Aku: mama masak ape ari nie?
Mama: alaa masak biase2 je...(menu ape ntah) aku lupe lagi hahaha
Aku: wahhhh giler sedap. huhu
Mama: Haa taw pon..da tu tak reti2 nak balik ke???? 
Aku: alaaa bukan tak nak blk tapi.....
Mama: knp banyak keje ke??
Aku: hurmmm yeala..assignment banyakkkkkkkkkkk sgt. pening woo.
Mama: ohh yea ke? tak pelah kalau mcm tu.hahaha
Aku: ohh gelak ae? tak pe2 grrr. hahaha

My dear mama, bukan angah tak nak balik tp tu la banyak sangat kekangan yang di hadapi. Terkilan blh tak sbb tak dapat sambut bln ramadhan nie dgn family.  Sangat blh di bilang dgn jari bpe kali berbuka dan bersahur di rumah. Al maklum lah nama pon belajar di perantauan.Hahaha (tak pyh nak perantau sgt la kan setakat KL nie) hehehe.

Tapi tak pe mama ayah along egy...ptg nie pkl 5 lbh2 ckt angah gerak balik n nanti kan kepulangan angah ye semua. Waaa rindu kamu semua taw tak. Masak sedap2 oke. ^_^
















2 comments:

  1. abiskn final dlu..baru bole blek dgn aman

    ReplyDelete
  2. haha..last paper 8hb wak..tak blk pon mse gap seminggu tu

    ReplyDelete