Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Wednesday, June 22, 2011

19 Jun 2011 Happy father's Day. Semua org mesti ingat kan tarikh nie?

Aku tak wish pon kat ayah aku. Bukan sebab aku nie tak ingat or saje2 lupe and same sekali bkn tak hargai pengorbanan ayah aku. Dari aku kecik wei ayah aku bsr kan aku. Hantar aku g tadika skola rendah, menangah pastu hantar pulak aku kt IPTA, beli kan ape yg aku nak. Time aku x de duet, ayah aku bg duet even aku taw time tu ayah aku tgh kekurangan duet sbb pertengahan bulan gaji x dpt lagi. Sampai ade 1 ari tu mcm nak menitis air mata aku bile ayah tny aku duet ke tak. Aku x nak susah kan ayah so aku ckp je aku ade duet walhal duet aku da habes sbb byr duet buku.
Besar btl pengorbanan ayah aku. Terima kasih ayah.

Bkn aku tak nak wish..tapi...2 hari b4 father's day, atok aku meninggal. Sedih giler aku. Aku tgk ayah aku lagi sedih tp die tahan je. Yela ayah aku ank yg 1st n ayah ade lg 12 adik yg lg sedih sbb 10 thn lps ayah da kehilangan mak dia, skrg nie giliran ayah die pulak pergi. So ayah tak nak la tunjuk kan kesedihan ayah dpn adik2 dia. Kuat kan ayah aku. Nie la sbb aku tak nak wish. Aku tak nak nnt bile aku wish ayah aku akn teringat arwah atok aku yg baru meninggal tu. so tu sbb nye aku tak wish.

Tp walauapepun yg berlaku..
Happy Father's Day Ayah. 
Thanks a lot for all that you gave to me. 
I love u Ayah



No comments:

Post a Comment