Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Thursday, June 23, 2011

Aku LESBIAN???

LESBIAN??..biar betul kau nie eikha. Kau jgn nak buat hal pulak ae. Tak pasal pulak kan kau nak jd lesbian kenape? Buang tebiat? Da tak de laki ke ape ka dunia nie?

Haa hambik kau soalan datang bertubi-tubi. Relax dulu awk. Nie bukan pengakuan aku la. Act nie ade la mulut2 manusia yg duk kate mengata. gosip menggosip duk tanya aku nie lesbian or masih di jalan yg lurus. Haiii ni la manusia bila ckp tak nk pk 2 3 4 kali. Ade ke patut kate nye aku ni les gara2 rambut aku ni pendek. Tak patut btl la korg nie.

Meh sini aku nak gtaw ckt pasal lesbian nie

Lesbian adalah istilah yang paling banyak digunakan dalam bahasa Inggeris untuk menggambarkan keinginan seksual dan romantis antara wanita. Perkataan itu boleh digunakan sebagai kata nama, untuk merujuk kepada wanita yang memperkenalkan diri mereka atau yang disifatkan oleh orang lain sebagai mempunyai sifat utamahomoseksual perempuan, atau sebagai kata sifat, untuk menerangkan ciri-ciri sesuatu objek atau aktiviti yang berkaitan dengan seks yang sama-wanita keinginan

haa nie kalau awk x phm jgk aku tak taw la kan.

Aku nie masih lagi ade keinginan kt lelaki. Ade jgk hati berdebar2 bile jmp laki yg aku minat so aku ni bkn la category lesbian mcm yg awk2 sume sangke kan. Yea mungkin sbb awk2 sume jarang tgk aku nie kuar berkepit ngan laki kat kolej tu yg awk2 tu pk mcm tu kan. Haishhh. haa memang la aku nie x ladies sgt nak pakai dress. Just jeans or short pant and t shirt aku rase da cukup kot kalau setakat nak kuar g mkn then tambah2 lg bile rambut aku nie da pendek lagi yg menguatkan lagi perception awk2 tu kan. haha







Heii kawan..jgn la awk..awk..dan awk judge org based on appearance je. Kalau awk pk mcm tu sampai bila2 la awk tak kan kemane. hehehe

Terima kasih la yea pade yg ambil brt pasal eikha nie haa. hehe

No comments:

Post a Comment