Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Monday, June 27, 2011

perasaan yg aneh

Assalamualaikum. hye..hari nie lewat sikit update blog. Tak taw kenape.

Lately ni selalu sgt la aku mengeluh. Haishhh. haa tgk tu baru je ckp kan. Hmm. Entah la. Banyak sgt kot bende nak kene pk. Mane dgn assignment la business plan la then dgn buku lagi. Tapi yg paling aku tgh serabut nie bile dute pt nak masuk. Dah habes kering da nie. Aduii.Okey habes pasal tu.

Kadang2 hati aku tetibe pulak kan rase mcm terkilan pon ade. Tak tahu MENGAPA KENAPA & BAGAIMANA. Eikha..eikha. Wat hal kau kan. Tapi tu la kadang2 tu duk termenung pk kan nasib. cehh gile poyo la. hehe. Buku nye bukak. Mate memang tgk buku tapi kepala otak melayang ntah kemane. Parah da kau nie eikha. Tak kan pk pasal pakwe pulak kan. Haah mane dtg pulak kan aku pakwe. Pakwe pon tak de. Haa nie la masalah nye. loser boleh tak.

laa ape motif aku letak pic nie sengal.






Hmm. nak ckp ape lagi ae? tu je kot. hehe

i mish encik sapek la.-_-"

2 comments:

  1. hehehe... kao miss someone upenye tuh.

    ReplyDelete
  2. hehe..rindu die la. da lame da aku lost contact ngan die. tak suke nye aku ade feeling mcm nie. tak aman aku jadi nye. hehe

    ReplyDelete