Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Tuesday, January 4, 2011

CUCI-CUCI DI 1 PAGI

Haishhh..title da mcm cite cuci. Kalau cuci tingkap KLCC tu ok la jgk kan. Duet pon dpt. Nie tak dapur ngan toilet nie haa die bagi nye kat aku ngan Auney. Ape ke malang btl naseb kitorang nie kene cuci dapur ngan toilet pukul 1 pagi. Org laen syok2 tdo da mimpi sampai kemane ntah yg kitorg nie sibuk bertungkuslumus cuci dapur yg mmg haishhhh mls aku nak ckp la.
Dapur tu kalau ckt pny kemas bersih x pe la jugak kan. Nie tak da macam ape ntah aku tgk. Name je hostel perempuan tapi aku rase yg duduk kat sini bkn perempuan. Perangai busuk btl la korg nie. Macam sarang tikus da aku tgk unit aku nie ha. Kotor sangat. Bukan setakat lipas je yg ade ntah2 segala spesis tikus pon ade baek tikus mondok cencurut. dan seangkatan dgnnye.
Haishh x tahu la nak ckp mcm mane lg da. Tampal notis sane sini pon x gune jgk . Haram jer. Bengang pulak rase kat hati nie kan. Mane x nye org da tampal notis tu tlg la ikot arahan. Susah sgt ke hah?? X paham btl la aku ngn manusia2 kt unit 17-1 nie. Umur je da 20 tapi x de akal.

2 comments: