Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Saturday, January 22, 2011

REJECT !!!

Perghhh apelah malang betul nasib aku nie.Mengenangkan nasib aku yg assignment kene reject.  Memang sentap la kejap kan hati aku nie bile kene reject. Makan dalam shiutt. Penat2 aku buat senang je kene reject?? Haishhh x boleh jadi nie. Otak aku da jem nak fikir tajuk ape nak buat untuk public speaking ngan Miss Int. Aku da bagi tiga tajuk pulak kan. Haa tiga2 die reject. Hambikk kau eikha. Sape nak tolong aku ae bagi idea yg btl2 brilliant. Tlg la weii.. Nak buat psl binatang sah2 kene reject lagi. Banyak btl songeh miss aku nie. Tapi x pe aku akn try jgk cari tajuk yg betul2 kene ngan jiwa die.

2 comments:

  1. ko uat sal movie..miss kn antu wayang..hahaha

    ReplyDelete
  2. movie aku x taw. tapi x pew die nak aku cite psl DSLR. haha

    ReplyDelete