Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Friday, January 28, 2011

Mid semester is begins

Hai geng!! Hari nie mood tetibe mood nak tulis blog laen macam sikit. Bkn sebab masalah ke ape tapi sebab MY MID SEMESTER BREAK IS BEGINS!!!! YAHOOOOO. lompat2 sikit macam bdk sekolah darjah satu dapat cuti seminggu. Seminggu ni pon da kire lame la jgk bagi aku n manusia sejagat yg sedang bertungkuslumus menelaah utk dpt kan segulung diploma. Yess.(over ar kau eikha )

Yeayy..inilah masa yg sgt2 ditunggu2 oleh student. Even cuti seminggu tu bg korg sekejap tapi bagi aku tu da kire lame. Tapi x pe at least aku dapat balik rumah yg almost a month aku tinggalkan. Can't wait to meet my boss n mom. Miss them so much.

Haa eikha kau jgn cuti nie kau blh rilex2 okie. Banyak assignment kau kene buat time cuti nie. Keje nak membuta je. Xpon nk merayap je. Hahaha nasebbb.. Nak taw x assignment ape je yg aku dapat?? meh sini aku list kan. Antaranya ialah :


perghh giler x banyak kan lecturer aku bagi. Ambikk kau. Memang x la kan aku dapat keluar selagi semua keje aku ni x siap. Lupakan la nak tgk wyg kt Sunway..Lepaking kat rumah Anne..or join gathering family aku. haha. Btw mood terkinja2 rase mcm nak lompat2 dari tingkat 2 sangat tinggi nie. daa..






3 comments: