Blogger Layouts

this is eikha halim

this is eikha halim
laa tgk je la hehe

Tuesday, January 25, 2011

serabut kepala hotak aku

 Aku x taw nak luah kat sape lagi da nie. Hari2 yg aku lalui ni semua nye penuh ngn STRESS!!!. Siang ke malam ade je yg buat aku tension. Memang bnyk la kan. Masalah betul lah.Kalau nak cite kat mama aku confirm aku yg kene balik. Nak cite kat membe, diorg sendiri taw what happen to me. Waaa rase nak menangis je bile aku ingat balik. So the best way aku abadikan je ape yg aku rase nie kat dlm blog kesayang aku nie eikha-halim.blogspot.com

Minggu ni adalah minggu paling menyerabutkan kepala otak aku yg sudah sememangnye serabut. Dengan kelass yg full setiap hari. Kene bangun pagi seawal 7a.m gara2 nak mandi cepat sebab shower cume ade 4 dgn jumlah kitorg ni yg seramai 11org. So nak x nak terpaksa la kan bangun pagi2. Penat woo. Malam da la tdo pon da pukul 2 3 pagi. Haa tu bkn tdo malam lagi da. Org panggil tdo pagi2 buta. Ok habes pasal mandi.

Ok aku ingat lps mandi hilang la sterss. Ni x..kat kelas lg la aku bertambah stress stgh mati. Da la ade yg x satu kepala. Pastu bile buat discussion pasal event kitorg asyik nak buat muke je. Helloooo don't you ever try to do like that ok. Don't try to act like a leader if u are very emotional and don't want accept our opinion or suggestion. fuck off. Memang tension bile dlm class event.  Nasib baek sabar aku blm lg over the limit. Kalau takkk.....

Dengan class aku yg mcm budak sekolah darjah 6 who are seating 4 UPSR memang x de la kan nak rehat2 kalau class dari pukul 9-6ptg. Seriously memang memenatkan. Makan pon x tentu. Kesian giler kan. Mama..kalau mama bace n tgk macam mane life angah kat hostel mesti mama x sanggup punye kan tgk anak perempuan die terkejar2 dgn class+assgnmnet+discussion lg. 

Lagi satu yg buat aku stress gilerr and aku rase kalau 3bulan aku stress berterusan memang aku boleh diklasifikasikan sebagai pesakit mental tahap kritikal. Aku ade sorg membe ni name die ?. Aku bukan nak mengaibkan die ke ape. Tapi aku memang stress giler kot dgn die nie. Da la dgn keje aku yg ntah bile akan siap die ni sibuk text aku la call aku la 3g aku la ape la. U..tolong la faham i. I bnyk keje dgn class lg. bile i free i will text u. Ayat ni la yg selalu aku ckp kat die. Tapi die langsung xnak fhm ngn situasi aku skrg nie. Bile aku cakap mcm nie die trs merajuk. Xnak contact aku la ape la. Weii tolong la ae jgn berperangai macam budak2 sekolah. Awak tu da umur 21thn. Try to be a matured person blh x?. Rimas aku bile die buat perangai macam nie. Tak cukup dgn tu lagi,, siang malam asyik ckp nak couple dgn aku. Adoiii bala ape lagi la yg dtg kat aku nie. Bkn nye aku x nak couple tapi mase x mengizinkan aku nak couple buat mase skrg nie. Tlg la fhm. Bagi la aku mase. Banyak lagi aku nak kene buat selain couple. Aku x kisah la aku ni ade bf ke tak. As long aku x menyusahkan org cukup lah. Nanti bile aku bgtaw die yg aku ni lesbian baru taw. Memang boleh terjun bangunan 11tingkat aku kalau berterusan macam nie.


Haa yg paling aku tension+bengang sekali nie loan aku x masuk2 lagi. Kak eton..skrg da hjng bulan January. Agak2 bile nak masuk duet kitorg nie??. Xkan aku nak kene makan nasi bujang je hari2? beragak la kan. Aku ni bukan nye kayaraya sangat pon nak suruh parents aku bank in kan RM500 monthly. Kalau macam tu tokey balak pon blh botak kak eton. Masalah lg timbul bile text book kene beli dgn harge yg memang sangat2 la murah bagi org2 kaya raye.Kalau da 1 buku harga RM60 darab dgn 5subject da berapa? Shitt memang jahanam la kan. Then bile aku tanye kt financial bile PTPTN nak masuk dgn senanghatibanggariaktakbur die ckp PTPTN korg sume masuk bulan March taw. Perghhh bapak ar..Kau nak suruh aku puase ke wei sebulan nie?? Nak makan ape bongok?? Baek cakap masuk next semester je kan. BOleh aku aku kurus.





6 comments:

  1. sabar eh kawanku..!! aku ngerti perasaan kau

    ReplyDelete
  2. ok good kau fhm ape yg aku rase. jom g klcc naek kat tingkat 33 pastu terjun same2.

    ReplyDelete
  3. sbr ye ika..aku pon sme nsb ngn ko..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. haha..aku cume stress je. tapi kenapa sume org mcm ingat aku ni mati laki ae. haha

    ReplyDelete
  5. feewiwittt..!!! ada balak silakang.!! hahah

    ReplyDelete
  6. giler! aq yang bce pown serabut..... sabo je laa...

    ReplyDelete